Voor het elfde jaar op rij is Arla Foods door Advantage Group uitgeroepen tot beste leverancier in de zuivelcategorie. Daarnaast wordt de zuivelleverancier ook als beste beoordeeld in het categorie-overstijgende onderdeel Food & Beverages voor e-commerce.
Voor het klanttevredenheidsonderzoek vroeg Advantage Group de retailpartners van Arla naar hun ervaringen met de zuivelleverancier. Speciale aandacht was er voor strategie, operatie, klantenservice, marketing, innovatie en mensen.
Esther Tromp – Strijdveen, Senior Director Sales bij Arla Foods Nederland: “Voor het elfde jaar op rij erkend worden als de beste zuivelleverancier door onze partners is een enorme eer en bevestigt de kracht van onze samenwerkingen. Het is een resultaat van de toewijding van ons team en onze voortdurende focus op duurzaamheid, kwaliteit, innovatie en betrouwbare partnerships. Dit motiveert ons om steeds beter te blijven presteren, voor zowel onze klanten als de consument.”
Ook in e-commerce toonaangevende speler
Nieuw is het feit dat Arla Foods ook het onderdeel Food & Beverages voor e-commerce aanvoert. De zuivelleverancier wordt hier afgezet tegenover de gehele FMCG-markt. De afgelopen jaren investeerde de zuivelleverancier hier flink in.
“We hebben ons gericht op het versterken van digitale samenwerkingen met retailers. Deze inspanningen hebben geleid tot een hoge score in het segment Food & Beverages binnen e-commerce. We hebben samengewerkt aan innovatieve omnichannel-campagnes, retailmedia en co-creatie, wat zichtbaar zijn vruchten afwerpt,” aldus Eric Smeding, Head of E-commerce van Arla Foods Nederland.
Bron: Arla Foods